yallafifa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

yallafifa

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط

كاتب الموضوعرسالة
do3aa
مـــــــنظم
 مـــــــنظم

الدعوه : للزهور
رقم العضويه : 31

أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط Empty
مُساهمةموضوع: أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط   أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 7:00 am

السلام عليكم

انا لاحظت فى الفترة الاخيرة ان البنت بقت بتحاول تقلد الاولاد فى حاجات كتيير

لكن مش هتكلم عن البنطلون والسجاير والشيشه وغيرة من الحاجات دى لكن الى عايز اتكلم عنه الاسترجال .....ايوة زى ما سمعتى الاسترجال يعنى (الخشونه والعناد)

بنات كتيير فاهمه ان الخشونه او العناد ميزة لكن ميعرفوش انها بتنفر وبتبعد الولاد
عنها طيب السؤال هنا تقبلى تتجوزى راجل مليان بالرقه ؟؟

انتى عشان تحمى نفسك من اطماع الولاد لبستى ثوب الخشونه وبدل ما تخليه ثوب مؤقت

التصق بيكى ومبقتيش قادرة تخلعيه حتى ادام جوزك

طيب ده بالنسبه للبنات

خلينا نشوف الولاد

الشباب حاليا معدتش بيتحمل مسؤليه (طبعا انا مش بتكلم على كل الشباب) معظمهم عايز يكون علاقات لمجرد التسليه ولأشباع لحظات وقتيه

فى شباب بيلبس ثوب الحب ويزوق كلامه عشان هو عارف ان البنت مش هتديلوا حاجه الا اذا كان الحب هو
الرابط ما بينهم لكن بعد اسبوع او اسبوعين بيسيبوا بعض

لكن أحب أضيف حاجه كمان وهو انه دلوقت مفيش وقت للحب والرومانسية الحياة المادية اللى احنا بنعيشها بتجبر البنت انها تكون خشنه وبتجبر الولد انه يدور على البنت السهلة
وعشان كده معتدش حد عارف التانى عايز أيه ؟؟ وياريت الكل يدخل ويشارك معانا وتبقى موسوعه لكل الشباب والبنات

والسؤال هنا أيه الى انت عاوزة من شريك حياتك وايه هى مواصفاته وايه الشروط الاساسيه الى مش ممكن تتنازل عنها فى أختيارك له ؟

وانتى برده نفس السؤال ايه هى مواصفات شريك حياتك وايه الشروط الى مش ممكن تتنازلى عنها فى أختيارك له ؟مستنى مشاركة الاعضاء وأى مشاركه غير اقتباس او مناقشه فياريت يريح نفسه

وبقول تانى ياريت كل الشباب والبنات يشاركوا فى الموضوع عشان تبقى موسوعه لكل الشباب والبنات والكل يستفيد

ويبقى كل واحد عارف الطرف التانى بيفكر ازاى وعايز ايه

ويارب مالاقى 500 مشاهده وواحد داخل يقولى شكرا على الموضوع
http://www.do3aa2.blogspot.com/
زائر
زائر

أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط   أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط Icon_minitimeالسبت يونيو 14, 2008 9:10 pm

اشكر كل من اضاف موضوع مهم انا معاكى لكن الشباب ليهم اساليب كتر لازم البنت تبقى محفظه على نفسها من كل شاب اكتر الشباب بتضعف امام البنات والانوثه موش لازم تكون اغراء تبقى رقيقه وان طتالب الامر تكون جمده موش تنكسر وتفضلو بقبول وافر الاحترام وشكرى للموضوع

مع تحياتي (((((( حسين))))))

******d j sonah*****

nice prog
Very Happy

أيه الى أنت عاوزة من شريك حياتك :للمناقشه فقط
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-